DESIGN & STRATEGI

DIT BRAND SKAL GØRE INDTRYK

Dit brand møder øjnene først. Derfor skal din visuelle identitet kunne kommunikerer stærkt – analogt og digitalt.

Dit brand skal fremhæve dine styrker

Dit brand møder øjnene først og det er ofte uden at have fået en forklaring eller have mødt folkene bag. Det er førstehåndsindtrykket du skal give og det er afgørende for om du bliver valgt eller fravalgt. Du har ikke råd til at give et dårligt indtrykdit brand skal være letgenkendelig og ensartet, både i din kommunikation og i det visuelle udtryk. Din målgruppe skal hurtigt kunne aflæse dit brand, for kampen om opmærksom er benhård.

Branding services

Logodesign

Visuel identitet

Designguide

Typografi

Farver

Branding, der er til at føle på

Dit brand består af en lang række elementer, som tilsammen skal kunne kommunikerer det rette budskab ud til verden. Logo, farver, skrifttyper og grafiske elementer, taglines og fotostil skaber din visuelle identitet. Branding er dog ikke noget nyt. Det har været anvendt af kvægfarmere til at mærke deres kvæg, så de kunne skilles sig ud i flokken. Med en løsning hos Grafisk LAB får du et en designguide i hånden. Med designguiden i hånden er du sikret at din visuelle identitet altid bliver præsenteret korrekt.

 

DESIGNGUIDE ONLINE

Dit værktøj til din visuelle identitet, er designguiden. Du modtager et link til din designguide. Her kan du se, mærke og høre din visuelle identitet – og kommer der ændringer, vil den altid være opdateret. Designguiden indeholder en lang række beskrivelser til de enkelte elementer.

Brug af logo

Logo i farver, S/H, negativ. Regler for brug, størrelse og placering.

Farver

Primære og sekundære farver angives for din kommunikation.

Typografi

Typografi, hvor og hvordan den bruges.

Billedstil

Fotos skal bruges på en konsekvent og ensartet måde. Krav til billeder bliver tydeliggjort.

Supergrafik

Supergrafisk elementer, skaber genkendelighed, uden brug af logo.

Eksempler

Du får eksempler på produkter, for at vise hvordan designet ser ud i virkeligheden.

Menu