SOCIALE MEDIER (SoMe)

 

Sociale medier er blevet en fast del af vores hverdag – fra vi vågner, til vi går i seng. Tænk brugen ind i din virksomheds strategi.

Like, del, oplev, inspirér

De sociale medier bruges af dine kunder, derfor skal du også være dér. Netop relevansen og betydningen af “social”, må ikke underkendes. Der skal hele tiden deles, postes, engageres og svares i døgndrift. De sociale medier sover aldrig. Det skal der ressourcer og overskud til – og har du ikke det, er det bedre at lade være.

HVAD KAN DU BRUGE DE SOCIALE MEDIER TIL?

Det giver dig et kæmpe potentiale for at nå ud til mange mennesker i hele verden. Mange virksomheder bruger allerede de sociale medier som et værktøj i deres markedsføring. Hvis du endnu ikke er overbevist om at du skal springe med på tendensen, så prøv at læse lidt videre.

Hvis du vil give de sociale medier den fortjente opmærksomhed, kan du få næsten ubegrænset muligheder for branding, dialog, markedsføring og noget helt femte. Styrken ved de sociale medier er at du kan engagerer og kommunikerer direkte til og med din målgruppe. Styrken er også at du får en unik viden om din målgruppe – en viden du kan implementerer i din virksomhed. De sociale medier kan også skabe trafik til din hjemmeside, nyhedsbreve og apps.

HVAD KAN NjordGlimt HJÆLPE DIG MED?

NjordGlimt kan hjælpe dig godt igang med din kommunikation på de sociale medier. Du får et godt fundament for at udnytte de mange muligheder der er for kundeloyalitet og for at skabe resultater på bundlinjen.

Over de seneste år er de sociale medier blevet en naturlig del af mange menneskers hverdag. I alderen 15-18 år bruger 97% de sociale medier og for alderen 19-68 år er tallet 68%*. I hele verden er der 2,4 milliarder mennesker der bruge de sociale medier.

Kommunikation

Styrk dit brand

Få indsigt

Menu